Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
Shop the Official Crayola Store

Find art supplies for outdoor play, coloring books for indoor play and lots more. Visit our colorful online store today.
From our sponsors
[請益] 肩上短髮整理
Sep 14th 2013, 13:45, by yamaca

作者yamaca (maca)

看板hairdo

標題[請益] 肩上短髮整理

時間Sat Sep 14 13:45:44 2013

請問版上的大大們 我本來要燙內彎,想說出門不用整理>< 可是設計師燙成捲的了…… 我現在出門都變成稻草 設計帥說要抹髮雕, 我塗上去後,看起來跟沒有抹一樣 我想可能是我抓的方式不對, 想請問要怎麼抓可以讓他不是稻草……><” 之前長髮有燙過捲髮, 可是短髮的整理好像不適用Q_Q 請救救我的稻草 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 106.107.4.98

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gyyjddqba132r 的頭像
    gyyjddqba132r

    進擊的巨人14, 進擊的巨人線上看, 進擊的巨人漫畫, 進擊的巨人遊戲, 進擊的巨人 動畫, 進擊的巨人 線上漫畫, 進擊的巨人14線上看, 進擊的巨人13, 進擊的巨人 h, 進擊的巨人op

    gyyjddqba132r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()