close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
[食記] [中西]阿蓮羊肉專家
Oct 28th 2013, 17:53, by wayQQ

作者wayQQ (世界上還是有好人)

看板Tainan

標題[食記] [中西]阿蓮羊肉專家

時間Mon Oct 28 17:53:27 2013

★店  名:阿蓮羊肉專家 ★地  址:台南市中西區民族路三段178號 ★電  話:06-2219668 ★營業時間:sorry...我真的不太知道它正確的時間 網路搜尋有16 : 30 ~ 00 : 30和11:00~21:00 據我所知...它晚上才有開...晚上好像沒有... 現在不知道有沒有新增白天....sorry 網誌好讀版 無音樂:http://blog.xuite.net/way.young/wretch/147307497 阿蓮羊肉...我也不知道吃了幾年了...反正只要想到要吃羊肉.. 我就想到阿蓮羊肉...我知道有些好吃的名單.. 如:青年路上..健康路上..成功路上..等等... 但~我還是愛阿蓮家的... 今天因為臨時去吃的...所以..照片只有幾張...(((看完球賽後 附上菜單 基本的炒羊肉 沙茶羊肉-中份 民族路上的老曾 羊肉超少....菜很多... 我不是很愛... 但是周r都會因為"比較近" 所以去吃老曾.... 羊肉燴飯 沒意外應該是小份 清湯的羊肉 小碗 我愛喝當歸湯的 好讚!!!! 不過喝到後面好辣阿....薑絲太多XDDDD 它的排骨和大骨也不錯哦!!! 之前有點過一次,羊肉火鍋 不過,沒什麼料。 還要再加點。 我還是喜歡吃炒的配飯。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.237.36.218

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyyjddqba132r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()