close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] 關於手機電量問題
Dec 3rd 2013, 00:47, by tekkendiablo

作者tekkendiablo (球球)

看板MobileComm

標題[問題] 關於手機電量問題

時間Tue Dec 3 00:47:22 2013

剛剛我不小心把手機冰到冰箱... 而且是冰到冷凍不是冷藏 冰了大概快1小時吧 拿出來的時候因為很冰 表面一直出水 我怕手機因為水氣被弄壞就狂擦表面 現在的溫度已經不會有水氣了 可是我的手機右上的電池電量顯示73% 我打開正點工具箱裡的電量控管那邊顯示是70% 兩個電量不一致 我現在要怎麼辦... 要關機充電充飽還是繼續用把電用完? 還是正常使用它電量就會自己校正了? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.170.185.161

flypower :先備份資料 12/03 00:50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyyjddqba132r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()