close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
[妝容] 秋冬深紫紅唇 性感交戰守則!
Dec 4th 2013, 20:45, by alice0809

作者alice0809 (任性也是態度)

看板MakeUp

標題[妝容] 秋冬深紫紅唇 性感交戰守則!

時間Wed Dec 4 20:45:54 2013

請享用影音快速連結:http://youtu.be/MiVyxHwtOyA

[embedded content]

哈摟:)大家冬天來了有保暖嗎? 今天快速地教大家一個深紫色紅唇的分享,越看有點像小倩姥姥的顏色 哈哈哈 不過其實我覺得很有氣質拉(自己說:P) 深顏色的唇色,就請大家不要偷懶還是要瞄唇線筆, 這樣嘴脣的輪廓才不會看起來髒髒的。 今天的妝前幾個影片都有講到,平時如果有時間,可以搭個再重一點顏色的煙薰。 但今天我就配了我平時很簡單的眼線。 這個裝在準備時候很慘,雙眼皮貼一直無法順心如意,撕到我眼皮都有點痛了:( 好不容易不讓小貼貼裸奔 只有三分鐘的教學,拜託拜託,大家看看,給我點意見拉:) Alice 老王 下台一鞠躬:) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 99.226.153.59

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyyjddqba132r 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()